Saltstraumen Hotel Og Fjordhytter - Straumen (Nordland)
67.235545, 14.616761Beskrivning
Det 3-stjärniga Saltstraumen Hotel ligger ungefär 35 km från Bodo flygplats. Det erbjuder bubbelpool och bastu. Straumens centrum ligger cirka 20 minuters promenad bort från hotellet.
Läge
Stamsund är belägen 75 minuters bilresa bort.
Busshållplatsen Saltstraumen skole är belägen cirka 10 minuters promenad från detta hotell.
Rum
Plattskärms-TV med satellitkanaler, teve och brandvarnare erbjuds för alla gäster. I de privata badrummen finns en duschkabin och en separat toalett, samt hårtorkar och handdukar.
Äta och dricka
Detta boende erbjuder frukost i restaurangen.
Fritid och business
Hotellet hjälper dig också att hålla dig i form med fitnesslektioner på ett gym. Affärsresenärer är välkomna att använda affärscenter som erbjuds på stället.
Rum och tillgänglighet
-
Max:2 personer
-
Sängalternativ:2 enkelsängar
-
Utan utsikt
-
Dusch
-
Max:4 personer
-
Sängalternativ:2 enkelsängar
-
Dusch
-
Balkong
Viktig information om Saltstraumen Hotel Og Fjordhytter
| 💵 Lägsta rumspris | 1697 SEK |
| 📏 Avstånd till centrum | 1.6 km |
| 🗺️ Läget | 8.4 |
| ✈️ Avstånd till flygplats | 32.0 km |
| 🧳 Den närmaste flygplatsen | Bodo Flygplats, BOO |
Läge
- Populära sevärdheter
- I närheten
- Restauranger
- Hotell i närheten
Recensioner av Saltstraumen Hotel Og Fjordhytter
-
missingSkrev en recension den 11 novfantastiska spafacilitetervacker jacuzzilitet rumbegränsad aktivitet
Jag älskade verkligen de fantastiska spafaciliteterna! Att koppla av i jacuzzin efter en dag med vandring var underbart. Rummet var lite litet men bekvämt 😊
-
missingSkrev en recension den 22 sepskönt rumbra parkering
Det var en trevlig vistelse, rummet var skönt och det var bra med parkering. Frukosten missade jag tyvärr, men jag skulle säkert bo här igen!
-
missingSkrev en recension den 05 sepfrukost
Mysig frukost med lokal touch.
-
missingSkrev en recension den 03 sepbekväm sängfräsch lokalrent rumlitet rumingen utsikt
Rummet var överlag bekvämt, men lite litet. Sängen var mjuk och skön. Jag uppskattade också hur rent och fräscht allt var. Men det saknades en fin utsikt. Man fick lite stökigt med andra gäster som kunde komma och gå utanför rummet.
-
missingSkrev en recension den 09 augvacker naturintressant utflyktfamiljevänlig atmosfärbrist på aktiviteter
Vi hade en fantastisk tid här med hela familjen, inklusive min systerson. Platsen är perfekt för att koppla av med vacker natur omkring oss. Vi tog en intressant utflykt till Saltstraumen och det var verkligen en höjdare att se strömmarna.
Det skulle vara bättre med fler barnanpassade aktiviteter.
-
missingSkrev en recension den 13 julibekvämt rumwellnessområdefrukosttidsmiss
Rummet var bekvämt och lätt att nå efter kvällens strapatser. Gymmet och wellnessområdet gjorde verkligen mig och mina muskler glada!
Frukosten tyckte jag verkade vara något av en komedi, bara att jag missade den!
-
missingSkrev en recension den 11 julirent rumvänlig personalbra läge
Rummet var rent och komfortabelt. Personalen var hjälpsam och vänlig. Läget var bra, nära till aktiviteter. Jag rekommenderar verkligen detta ställe 😊
-
missingSkrev en recension den 03 maj
Det här hotellet vid havet var verkligen en upplevelse! Jag älskade att njuta av frukosten med utsikt över vattnet. Bilderna visade en mer livlig bar/lounge-område än vad det var i verkligheten, men jag skulle DEFINITIVT välja detta ställe igen. Fantastiska spa-anläggningar!
-
missingSkrev en recension den 04 aug
Personalen var hjälpsam och mitt rum var rent. Läget var underbart och otroligt för att resa runt Straumen, nära restaurangen, havet. Dessutom var det inte långt från Saltströmmen.
-
missingSkrev en recension den 30 apr
vi uppskattade hotellet, dess fina läge och hjälpsamma personal. det tog 5 minuter att promenera till busshållplatsen saltstraumen skole. rummen var rena och stora och hade en förträfflig utsikt. frukosten hade ett brett urval av alternativ att välja mellan, maten var utmärkt.
-
missingSkrev en recension den 26 apr
Mitt favoritställe i Straumen. Bodde här 1 natt, det var en trevlig upplevelse. Personalen var hjälpsam, maten var underbar. Sängarna var bekväma och jag sov gott. Utsikten från fönstren var vacker...
-
missingSkrev en recension den 11 mars
Hotellet erbjöd bekväma och väldigt rena rum med gratis Wi-Fi. Min säng var bekväm: )